Vraag en antwoord
Hier vindt u een overzicht van de meest voorkomende algemene vragen
met de daarbij behorende antwoorden.
Hulp nodig?
Mocht uw het antwoord op uw vraag hier toch niet kunnen vinden stuur ons dan even een berichtje. Wij helpen u graag verder.
Ik heb geen afspraak. Kan ik toch bij jullie kapperssalon terecht?
Als we er tijd voor hebben helpen we u natuurlijk graag maar meestal staat onze agenda vol en u zult in dat geval rekening moeten houden met fikse wachttijden. De meeste mensen bellen daarom voor een afspraak en dit heeft ook de voorkeur van KapZones Kappers in Venlo. Zo is de wachttijd het minst lang en weet u zeker dat u geholpen wordt.
Voor welke behandelingen kan ik bij KapZones Kappers terecht?
Onze salon is zowel op dames en heren gericht. Ook kinderen zijn van harte welkom voor een behandeling.
U kunt bij ons terecht voor alle kappersbehandelingen: knippen / snijden / föhnen / watergolven / opsteken / permanenten / kleuren, en nog veel meer. Geheel nieuw is onze CareCut techniek, lees hier meer over op onze blog.
Daarnaast hebben we een aantal extra behandelingen: epileren / verven wenkbrauwen-wimpers / parafinepakking / hoofdhuid massage.
Ik ben erg tevreden over jullie producten. Kan ik deze ook zelf aanschaffen?
In onze kapsalon wordt uitsluitend gewerkt met goede, hoogwaardige producten.
Op onze productenpagina vindt u een overzicht de verzorging-, styling en kleur- producten waarmee KapZones Kappers werkt en die uiteraard ook verkrijgbaar zijn in onze kapsalon in Venlo Zuid.
Is er parkeergelegenheid?
Niet alleen hebben we parkeergelegenheid voor de deur…het is ook nog gratis!
Ik ben ontevreden over mijn laatste kappersbehandeling. Wat nu?
U bent toch niet tevreden over uw kapsel? Uw haar zit niet naar wens? Kom dan zo spoedig mogelijk terug naar onze kapsalon. Onze professionele kappers kunnen uw klacht beoordelen en eventueel de behandeling aanpassen. Wij zullen alles binnen onze (vaktechnische) mogelijkheden in het werk stellen om u tevreden naar huis te laten gaan.
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Wij doen ons uiterste best om hoge kwaliteit te leveren maar een enkele keer gaat er wel iets niet zoals wij voor ogen hadden. Heeft u onverhoopt toch een klacht, stuur dan een mail via onze contactpagina. Omschrijf uw klacht duidelijk o.v.v. de datum, eventueel wie u geholpen heeft en uw naam en telefoonnummer. Wij nemen binnen een werkdag contact met u op.
© KapZones Kappers | Privacy Policy